سرخط خبرها

ویدئو | امسال هم دانش آموزان در خانه می مانند؟

در روزهای اخیر، خبری به نقل از سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس منتشر شد که قرار است از ابتدای آبان ماه سال جاری، همه مدارس و از مهر ماه نیز ٣٠ تا ۴٠ درصد آن‌ها به صورت حضوری بازگشایی شوند.
  • کد خبر: ۷۹۳۶۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
  • ۱

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهای اخیر، خبری به نقل از سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس منتشر شد که قرار است از ابتدای آبان ماه سال جاری، همه مدارس و از مهر ماه نیز ٣٠ تا ۴٠ درصد آن‌ها به صورت حضوری بازگشایی شوند.


در سال تحصیلی جاری، ترکیب آموزش مجازی و حضوری در مدارس مدنظر است، به طوریکه حتی در برخی مدارس دانش آموز ٢ روز به مدرسه برود و دروس اصلی در این روزها تدریس شود. همچنین تعداد روزهای حضور در مدرسه بستگی به جمعیت دانش آموزان در مدرسه دارد و اگر بتوانند سقف ١۵ دانش آموز در کلاس را رعایت کنند مدرسه می‌تواند هر روز حضوری برگزار شود.

 

از طرفی والدین هنوز به حضور فرزندان در مدارس و آموزش حضوری رضایت ندارند و معتقد هستند که پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت نمی‌شوند و حتما باید ابتدا واکسیناسیون عمومی صورت گیرد و بعد مدارس به صورت کامل باز شود.


شما اگر مدارس امسال باز شود، فرزندانتان را به مدرسه می‌فرستید؟

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مربی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
سلام ببخشید والااگه میشه یکی دوروز بیشتر بچه ها نرن مدرسه بعضی پسرای بزرگترتوراه پسرای کوچیکتر رو اذیت میکنن نمیتونن ازخودشون دفاع کنن.واقعا بعضی بچه ها ازنظراخلاقی تو دوره ی دبستان مشکل دارن .بچه توخونه باشه بخدا بهتره.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->